Soome mobiilimängu Angry Birds (vihased linnud) ainetel valminud joonisfilm linastus läinud nädalavahetusel edukalt nii USAs kui Hiinas, tõugates USAs piletimüügi tulult esikohalt Kapten Ameerika.
- Vihased linnud punasel vaibal Foto: Scanpix/Reuters
USAs ja Kanadas kokku laekus Sony Corp’i levitatud filmi piletite müügist läinud nädalavahetusel 39 miljonit dollarit, jättes kolmandat nädalat kinodes jooksnud filmi „Kapten Ameerika: Kodusõda“ 33,1 miljoni dollariga teiseks, vahendas agentuur Bloomberg.
Hiinas kerkis läinud reedel ekraanile jõudnud vihaste lindude film samuti piletimüügi tippu, tuues nädalavahetusega maailma suuruselt teisel filmiturul sisse ligi 30 miljonit dollarit. Ka siin tuli Kapten Ameerikal alla vanduda ja leppida teise kohaga.
Filmi hea vastuvõtt suurtel turgudel on kinnitus, et algselt mängu ja nüüd filmi tootnud
Rovio Entertainment Oy risk tasus end ära.
Aastal 2009. välja tulnud mobiilimäng Angry Birds sai maailma populaarseimaks mobiilimänguks. Kuid eduka mobiilimängu sära oli hakanud kuhtuma, millega vähenes ka nõudmine vihaste lindude sümboolikaga toodete järele. Aastal 2015 oli Rovio käive 142 miljonit eurot ja kahjum 13 miljonit eurot.
Filmi tegemise otsusega mindi riskile. Filmi eelarve oli 65 miljonit eurot ja selle kallal töötati 3,5 aastat. Panus tehti Hollywoodis oma ala tippudele. Filmi tootmise kuludele tuleb lisaks rehkendada ligi 100 miljonit dollarit turunduskulusid. Selle raha maksis valdavalt Rovio partner Sony, kirjutas Kauppalehti.
Piletimüügist prognoositakse laekuvat ca 300 miljonit eurot. Filmi edust sõltub ka vihaste lindude kaubamärk ning sellest omakorda märgitoodete läbimüük – jäätistest ja karastusjookidest voodipesuni välja.
Kinomaailmas toimuvat jälgiva veebilehe Box Office Mojo andmeil on vihaste lindude filmi piletite müügist üle maailma laekunud juba 151 miljonit dollarit ehk 131 miljonit eurot.
Seotud lood
Mobiilimängu Angry Birds tootja Rovio Entertainment OY andis täna teada, et plaanib aktsiate noteerimist Helsingi börsi põhinimekirjas.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.